No niin, eka virallinen punnitus oli aamulla. Tai on niitä joka aamu, mutta mulla on vähän onneton numeromuisti

Joka tapauksessa olen vähän yrittänyt tsempata eli olen vähentänyt turhaa napostelua ja juonut enemmän vettä. Joskus olen korvannut aterian tai välipalan Nutriletin ja Naturdietin jauhejuomalla. Mulle ei vaan riitä pelkkä Nutrilet tms., kun olen sitten niiiiiin pahalla tuulella ettei sitä kestä erkkikään. Ja kuitenkin kotona oon lasten kanssa, joten ei hyvä juttu...

Kun aloittelin tänne kirjoittamaan paino oli taas päässyt sinne 88 kiloon. Nyt se oli jo 86,8  Lievästi ylipainoiseksi pääsisin jo luvulla 85,9 kg, joten hirveän pitkä matka sinne ei enään ole :)

Mitatkin ovat muuttuneet (ja sen huomaa, kun vaatteet eivät enää samaan malliin purista):

26.5.10  vyötärö: 103 cm, lantio 119 cm, reisi 59 cm

1.6.10  vy 101 cm, ly 117 ja ry 57 cm